Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (11)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Горник В. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Горник В. Г. 
Розвиток державної політики забезпечення конкурентоспроможності національної економіки: автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.02 / В. Г. Горник ; МОНМС України, Акад. муніцип. упр. — К., 2011. — 40 с.: рис. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо розвитку державної політики забезпечення конкурентоспроможності національної економіки. Проаналізовано генезу управлінської думки з даних проблем. Визначено фактори й умови формування державної політики забезпечення конкурентоспроможності національної економіки, обгрунтовано форми впливу глобалізації на модифікацію даної політики. Розроблено оптимістичний сценарій підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Проведено оцінювання стану інноваційної діяльності та розроблено заходи щодо удосконалення інноваційної політики. Удосконалено механізми здійснення монетарної політики, інформаційно-знаннєву складову державної політики забезпечення конкурентоспроможності національної економіки. Узагальнено концептуальні функції держави як гаранта забезпечення конкурентоспроможності України та визначено її імперативи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13-21,01 + Х819(4УКР)120.02
Шифр НБУВ: РА383612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Алхемері М. А. 
Удосконалення механізмів антикризового публічного управління територіями / М. А. Алхемері. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено теоретико-методологічному обґрунтуванню положень щодо удосконалення механізмів антикризового публічного управління територіями.У роботі досліджено зміст понять та засади застосування механізмів публічного управління в умовах кризи, катастроф та надзвичайних ситуацій. Дістав подальшого розвитку понятійно-категоріальний апарат державного управління шляхом уточнення сутності понять: «антикризове публічне управління територіями» як складова частина системи державного управління, що спрямована на розпізнавання, профілактику, подолання негативних наслідків, а також використання можливостей, що виникають в ході криз та в умовах порушення цілісності держави для досягнення стратегічних цілей соціально-економічного розвитку територій; «регіональна антикризова політика» як політика Уряду, спрямована на захист підприємств в кризових ситуаціях і на запобігання їх банкрутства, яка здійснюється на рівні регіону із залученням висококваліфікованих фахівців, проведенням досліджень, а також розробки, прийняття і здійснення заходів, що стабілізують ситуацію в регіонах; «організаційно-економічний механізм реалізації регіональної антикризової політики» як система управлінських впливів на сукупність різних взаємопов'язаних чинників, що визначають ефективність реалізації регіональної антикри-зової політики, які перебувають у взаємодії і взаємозв'язку зі стратегічною метою, яку використовують для досягнення поставлених цілей державного управління.Удосконалено концептуальні підходи до реалізації механізмів антикри¬зового публічного управління територіями. У роботі обґрунтовано засади реа¬лізації стратегічного планування регіонального розвитку на основі забезпе¬чення громадської дискусії та розширення співпраці влади з приватним сектором економіки; створення умов для активізації впровадження параметрів стратегій регіонального розвитку на засадах смарт-спеціалізації; формування інституціональних засад побудови та модернізації прозорої системи публічного управління територіями; визначення заходів оптимізації надання інтегрованих публічних послуг на засадах побудови дієвої системи стратегічних урядових комунікацій.Запропоновано підходи до підвищення ефективності реалізації механізмів антикризового публічного управління на регіональному рівні. Удосконалено систему інформаційного забезпечення реалізації механізмів антикризового публічного управління територіями наступними елементами: забезпечення належного багаторівневого рівномірного доступу населення до новітніх конкурентоспроможних інформаційно-комп'ютерних технологій; оптимізація створення єдиної інформаційно-телекомунікаційної інфраструктури для забезпечення кіберзахисту електронних комунікацій публічної влади; побудова інтегрованої інформаційної системи публічного управління для забезпечення розробки та впровадження проектів антикризових дій на регіональному рівні.^UThe content of the concepts and basic principles of application of mechanisms of public administration in the conditions of crisis, disasters and emergency situations is researched in this work. The concept-categorical apparatus of state administration developed further by clarifying the essence of the concepts: «anti-crisis public management of territories» as an integral part of the system of public administration aimed at recognition, prevention, submission of negative consequences, as well as the use of opportunities that arise during crises and in conditions of violation of the integrity of the state in order to achieve the strategic objectives of the socio-economic development of territories; «regional anti-crisis policy» as a policy of the Government aimed at protecting enterprises in crisis situations and preventing their bankruptcy, carried out at the regional level with the involvement of highly qualified specialists, research, as well as the development, adoption and implementation of measures that stabilize the situation in the regions; «organizational and economic mechanism of implementation of regional anti-crisis policy» as a system of managerial influences on a set of various interconnected factors that determine the effectiveness of the implementation of regional anti-crisis policy, which are in interaction and interconnected with the strategic goal, which is used to achieve the goals of public administration .The conceptual approaches to implementation of mechanisms of crisis management of public management of territories have been improved. The paper substantiates the principles of realization of strategic planning of regional development on the basis of public discussion and expansion of cooperation between authorities and the private sector of the economy; creation of conditions for activation of implementation of parameters of regional development strategies on the basis of smart specialization; formation of institutional principles for the construction and modernization of a transparent system of public management of territories; definition of measures to optimize the provision of integrated public services on the basis of building an effective system of strategic government communications.Approaches to increase the effectiveness of mechanisms of crisis management public administration at the regional level are offered. The system of information support for the implementation of mechanisms of crisis management of public areas by the following elements has been improved: provision of proper multi-level uniform access of the population to the newest competitive information and computer technologies; optimization of the creation of a single information and telecommunication infrastructure to provide cyber defense of electronic communications of public authority; construction of an integrated information management system for public administration to ensure the development and implementation of anti-crisis actions at the regional level.The vectors of development of the system for ensuring the implementation of anti-crisis public management of territories are defined in the work. Measures to ensure the implementation of a complex of measures of public authorities on counteraction to crisis phenomena on the basis of the use of interactive tools and technologies of open data, as well as electronic appeals and electronic petitions; stimulation of cooperation between administrative-territorial units of Ukraine on the basis of development of interregional integration links; development of common standards of administrative bases in the field of market supervision and standardization with the purpose of creation of productive capacities of branches.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Алебрі М. А. 
Удосконалення державної політики розвитку водного господарства. / М. А. Алебрі. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена обґрунтуванню теоретичних і методологічних засад, розробці науково-практичних рекомендацій щодо удосконалення державної політики розвитку водного господарства. У роботі розроблено підхід до формування державної політики розвитку водного господарства на засадах комбінованого використання методів, а саме: адміністративного (прийняття регламентованих водоохоронних заходів; визначення лімітів на забір свіжої води), економічного (система штрафів, санкцій за недотримання правил та норм водокористування; економічного стимулювання, які виконують роботи, спрямовані на економію водних ресурсів; відновлення і охорону водних об'єктів; венчурне фінансування; диверсифікація підприємницьких ризиків), екологічного (екологічне страхування; організація і координація робіт, пов'язаних з попередженням та ліквідацією наслідків аварій), що забезпечує взаємодію державних, приватних та суспільних інститутів на засадах соціального консенсусу та екологічного партнерства.Узагальнено сутність державної політики розвитку водного господарства шляхом доповнення та уточнення змісту понять, а саме: поняття державної політики розвитку водного господарства, як ефективної системи державного інтегрованого управління водними ресурсами за басейновим принципом, за рахунок адміністративного управління міжбасейновим перекидання водних ресурсів у маловодні регіони, модернізації зрошувальних систем спільно з фінансовими організаціями з метою створення сприятливих умов для державно-приватного партнерства, що забезпечити прозорість процедури та якість водокористування за європейськими стандартами.Визначено підходи до визначення парадигми державної політики модернізації водного господарства: інституціональний (використання сучасних підходів, методів в управлінні річковими басейнами; розробку екологічної стратегії; механізми для управління водозборами); технологічний (поліпшення якості водних ресурсів і водних джерел; модернізація інфраструктури), що забезпечує системність державного регулювання в галузі використання й охорони водних об'єктів.Удосконалено інституційний підхід до реалізації державної політики розвитку водного господарства, як систему взаємодії державних інституцій (які здійснюють регуляторну політику ), територіальних громад (котрі є власниками комунального майна), бізнес (що надає послуги із водопостачання), споживачами за напрямами: раціонального водокористування (оптимізація використання водних ресурсів з орієнтацією на природозберігаючу складову); демонополізацію ринку (створення власного водопостачання в регіональному розрізі); інноваційного розвитку (модернізації існуючих водонесучих мереж), що забезпечить збалансоване та екологобезпечне водоспоживання.Розроблено економіко-правовий механізм державної політики розвитку водного господарства, який, на відміну від раніше існуючого, базується на підході до оцінки рентних відносин, як системи взаємодії між власником водного фонду та водокористувачами (рентну складову включити у плату за спецводокористування і розподіляти на користь бюджетів, а саме: державного, басейнових управлінь, місцевого самоврядування, фондів охорони та відтворення водних ресурсів (державний, басейновий), та формування інституту регульованих рентних відносин, який включає субінститути - постійна рента, довічна рента, довічне утримання з коштом, що дозволить здійснювати гармонізацію рентних відносин у країні з урахуванням інтересів держави, регіону (басейнів річок), підприємств.Обґрунтовано методичний підхід до оцінювання ефективності державної політики водного господарства регіонів на засадах розвитку моделі «зеленої» економіки за критеріями: економічний (передбачає регіональну оцінку водокористування за такими показниками, як: коефіцієнт використання води; коефіцієнт транспортних втрат; коефіцієнт скидання забруднених стічних вод), фіскальний (показники: фіскальна віддача забраної води, орендованих водних об'єктів, водомісткість ВВП), інвестиційний (передбачає інтегральну оцінку (індексний метод, обсяг капітальних інвестицій на очищення зворотних вод та захист та реабілітацію ґрунту, підземних і поверхневих вод; екологічний податок за скиди забруднюючих речовин у водні об'єкти) інвестиційного забезпечення модернізації водогосподарського комплексу).^UThe paper develops an approach to the formation of a state policy for the development of a water economy based on the combined use of methods, namely: administrative (the adoption of regulated water protection measures, the definition of limits on fresh water sampling), economic (the system of fines, sanctions for non-compliance with rules and norms of water use, economic incentives , which carry out works aimed at saving water resources, restoration and protection of water objects, venture financing, diversification of business risks), eco logical (ecological insurance, organization and coordination of work related to the prevention and elimination of the consequences of accidents), which provides interaction of public, private and public institutions on the basis of social consensus and environmental partnership.The essence of the state policy for the development of water management is summarized, with the addition and clarification of the content of the concepts, namely: the concept of state policy for the development of water management, as an effective system of state integrated management of water resources on the basin principle, at the expense of administrative management of inter-basin transfer of water resources in shallow regions, modernization of irrigation systems in cooperation with financial institutions in order to create favorable conditions for public-private partnerships that will prevent To ensure the transparency of the procedure and the quality of water use according to European standards.The approaches to the definition of the paradigm of the state policy of water management modernization are identified: institutional (use of modern approaches, methods in managing river basins, development of ecological strategy, mechanisms for managing catchment areas); technological (improvement of the quality of water resources and water sources, modernization of the infrastructure), which ensures the systematic state regulation in the field of use and protection of water objects.An institutional approach to the implementation of the state policy on the development of water management, as a system of interaction between state institutions (which carry out regulatory policy), territorial communities (which are owners of communal property), business (providing water services), consumers in the following directions: rational water use (optimization use of water resources with an orientation on the nature-saving component); demonopolization of the market (creation of own water supply in a regional context); innovative development (modernization of existing water-supply networks), which will ensure balanced and ecologically safe water consumption.The economic and legal mechanism of the state policy of water industry development is developed, which, unlike the previous one, is based on the approach to the estimation of rent relations, as a system of interaction between the owner of the water fund and water users (to include the rent component in a fee for special use and allocate in favor of the budgets, namely : state, basin administrations, local self-government, funds for the protection and reproduction of water resources (state, basin), and the formation of an institute of regulated rent relations, which Lending sub-institutes - permanent rent, life annuity, life retention with a cost that will allow harmonization of rental relations in the country taking into account the interests of the state, region (river basins), enterprises.The methodical approach to assessing the effectiveness of the state water policy of the regions on the basis of the development of the green economy model based on the criteria: economical (involves a regional assessment of water use based on indicators such as: water use coefficient, transport loss coefficient, rate of discharge of contaminated sewage), fiscal (indicators: fiscal return of taken water, leased water bodies, water consumption of GDP), investment (involves an integrated assessment (index method, volume capital investment in clean waters and reverse the protection and rehabilitation of soil, groundwater and surface water, environmental tax on discharges of pollutants into water bodies) investment support modernization of water complex).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського